Pierwsze defekty powłoki lakierniczej mogą powstać juz na etapie transportu auta do salonu\ dealera. Gdy do tego dołożymy niewłaściwą pielęgnację , odwiedziny w niefachowych myjniach oraz wizyty na „automatach” to lakier każdego samochodu będzie z roku na rok wyglądał coraz gorzej. Tym samym wartość samochodu będzie sukcesywnie malała.
Na szczęście możemy to zmienić przeprowadzając zaawansowaną renowację lakieru czyli potocznie mówiąc polerkę. Polerowanie lakieru to nic innego jak usuwanie z jego powierzchni rys, wżerów, zmatowień czy hologramów.
Dzięki korekcie lakieru przywrócimy salonowy blask, nabłyszczymy oraz nadamy niesamowitej głębi powierzchni lakieniczej.
Rozróżnić możemy 3 zakresy korekty/ polerowania lakieru: 1. Odświeżenie tzw. one step idealne rozwiązania dla pojazdów z miękkim lakierem (Mazda, Honda, Toyta), pojazdów nowych w celu przygotowania do aplikacją powłoki ochronnej, lub dla nadania salonowego wyglądu pojazdom, które mają powierzchowne/ drobne ryski. One stepa można wykonać na jednym egzemplarzu kilkukrotnie. 2. Korekta dwuetapowa dedykowana jest dla pojazdów z twardym lakierem, które posiadają liczne rysy i uszkodzenia. To usługa, która odświeży lakier po wizytach na myjniach automatycznych lub dla pojazdów z wyraźnie uszkodzoną- zrysowaną powierzchnią lakierniczą. Idealne rozwiąznie dla zniszczonych lakierów w pojazdach codziennego użytku. 3. Pełna renowacja to usługa dla bardzo wymagających właścicieli pjazdów. Stosunkowo rzadko stosowana lub tylko w przypadkach skrajnie zaniedbanych lakierów. Nie zalecam pełnej korekty lakieru w autach codziennego użytku, ponieważ w tych pojazdach należy zostawić bufor na ewentualne zabiegi polerowania w przyszłości. Pełna korekta w większości wypadków stosowana jest na leciwych i kolecjonerkich pojazdach w celu uzyskania maxmalnego efektu show car. |
|